reklama

Malá pehavá detská trauma

Keď som bola malá, bála som sa, že tie drobné žlté škvrnky na lýtkach mojich nôh ma prezradia, že som sa v záhrade ocikala a že mi tam ostanú večne. Aj ostali, ale časom som zistila, že sú to pehy....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Marta Vitáriušová

Marta Vitáriušová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dcéra narodená v ten istý deň ako Jack Kerouac,sestra,z veľkej časti stále veľké dieťa,Wendy svojho súkromného Petra Pana a snáď dobrá priateľka..."Cítim v sebe anjela a telom stále šokujem ho na duchu..." C. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu