reklama

Tak sme si teda pokecali

Niekedy stačí len málo, aby sa človek o druhom dozvedel viac, aby si vypočul názory iných, aby sa dozvedel, ako vníma veci okolo seba. Niekedy stačí nastúpiť do autobusu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Včera si ku mne prisadol v 93ke pán. Bolo očividné, že si chce pokecať a zrejme si hneď od začiatku vybral za poslucháča mňa. Za mnou bolo totiž voľné sedadlo a ku mne si chcela prisadnúť priateľka Lucka. Predbehol ju a hneď spustil. Kto prv príde, ten prv melie. Jasné, chápem, nepriečim sa. Na to, aby ste ma mohli poučovať, museli by ste byť krajšia. OK, keď sa to meria podľa tohto, už som ticho. Ja som za emancipované ženy, ale všetko má svoje hranice. Ešte nás naučíte dojčiť, v Amerike vyklonujú chlapa, čo bude vedieť rodiť a už si budeme rovní. A tá dnešná mládež...(Túto pasáž som sa rozhodla nepočúvať, vzhľadom na to, že už som s ňou celkom oboznámená...) Celú noc ma bolel zub, ale lekári štrajkujú. Vraj mám klopať od ordinácie k ordinácií a pýtať sa, kto neštrajkuje. Ešteže som vypil dva litre červeného vína, inak by som nezaspal. (Mimochodom, ešte to z neho bolo mierne cítiť...) Nato dvihol hornú peru a znechutenej Lucii ukázal prehnitý a čiernym ložiskom obklopený zub. Asi aby sme mu uverili. Keď ja začnem štrajkovať, potom uvidia. Mám vo vrecku 13 000 a pôjdem tam s policajtom, dúfam, že to bude stačiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom vyhlásil lov na Dzurindu, vraj ho treba spláchnuť do záchodu. To sa už chytila ďalšia pani pri dverách, ktorá zahlásila, že záchod by sa upchal a bola by ho škoda. Na rad prišiel Zajac a poľovačka na neho, na ktorej by si pani poriadne zgustla. Čakala som, či sa pridá ešte niekto, ale na väčšine tvárí bol len úsmev a chápajúce pohľady nasmerované mne a Lucii.

Pred jeho vystupovaním sa mi nakoniec pán ospravedlnil. Prepáčte, že ste si to zlízli, ale niekto si to zlíznuť musí... A táto myšlienka ma celkom zaklincovala...V tomto s ním nesúhlasím a nikdy nebudem, ale obaja sme mali šťastie, že v ten deň som mala výbornú náladu. Že som si ho vypočula bez toho, aby som ho začala poučovať (veď nie som na to dostatočne pekná..), že mi ten deň nakoniec nepokazil. Lebo ináč by som bola naozaj mrzutá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dúfam, že mu zub nakoniec vytrhli a nepotreboval na to ani tých 13 000...

Marta Vitáriušová

Marta Vitáriušová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dcéra narodená v ten istý deň ako Jack Kerouac,sestra,z veľkej časti stále veľké dieťa,Wendy svojho súkromného Petra Pana a snáď dobrá priateľka..."Cítim v sebe anjela a telom stále šokujem ho na duchu..." C. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu