reklama

Nepatrné nebezpečenstvo

Nedávno sa mi na rodinnej oslave dostal do rúk tínedžerský časopis Kamarát. Okrem článkov o rôznych hudobných skupinách, o samých pekných trinásťročných chlapcoch, ktorí kvôli hudbe nemajú čas na dievčatá, ma zaujal článok, ktorý radil, ako mať na rande pekné ploché bruško.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Pomerne krátky, ale veľmi obsažný článok s výraznou výpovednou hodnotou. Stručný a jasný návod. Dôležité je pred rande dodržať minimálne 12 - hodinový pôst doplnený správnym pitným režimom. A ak by sa náááááhodou dostavili kŕče od hladu, treba ich zahnať jednou broskyňou. Až ma striaslo pri predstave, ako tieto riadky hltá dievča platonicky zaľúbené do staršieho spolužiaka. Ešte som vyskúšala pár trikov na upútanie chlapcovej pozornosti, na čo môj priateľ reagoval otázkou, či sa cítim dobre alebo už pôjdeme domov...

Marta Vitáriušová

Marta Vitáriušová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dcéra narodená v ten istý deň ako Jack Kerouac,sestra,z veľkej časti stále veľké dieťa,Wendy svojho súkromného Petra Pana a snáď dobrá priateľka..."Cítim v sebe anjela a telom stále šokujem ho na duchu..." C. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu