reklama

Paranoja alebo bujná fantázia ??

Vždy si so záujmom prečítam ankety, kde sa celebrity spovedajú z toho, bez čoho nevyjdu z domu. Kľúče, mobil, Sisa Sklovská (ak si dobre spomínam) potrebuje aspoň balzám na pery, aby sa pri vynášaní smetí cítila komfortne. To ja, predtým ako zavriem dvere bytu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

 ...vytiahnem z elektriny rýchlovarnú kanvicu (Asi ma dostala historka o tom, ako sa prázdna rýchlovarná kanvica vznieti a vyhorí tak celý byt. Odvtedy riešim otázku - nechať v kanvici vodu alebo nie???)


...skúsim všetky otočné gombíky na sporáku, či sú v správnej polohe (A keď prídem domov prvá, často si pri zasvietení svetla predstavujem preskakujúcu iskru a následný výbuch...)

...zavriem všetky okná na vetračku (Tu ma zase dostala predstava o zlodejovi spúšťajúcom sa zo strechy, prerezávajúcom našu sieťku proti hmyzu a unikajúcom aj s lupom tadiaľ odkiaľ prišiel. Buď pozerám príliš veľa amerických kriminálok, kde je možné všeličo alebo mám príliš bujnú fantáziu. Alebo v tom bude historka od susedy. C je správne.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...pozdravím svojho psa - Ahoj Dáši...a celkom úspešne som to naučila aj frajera (keby ste videli, ako zodpovedne sa k tomu postavil...)

Takto, keď som to dala na papier si nepripadám byť celkom v poriadku :) A potom sa čuduj drahý, že sa každý druhý deň musím vrátiť od auta pre slnečné okuliare. Bez nich totiž ja v týchto dňoch ani nevyjdem...   

Marta Vitáriušová

Marta Vitáriušová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dcéra narodená v ten istý deň ako Jack Kerouac,sestra,z veľkej časti stále veľké dieťa,Wendy svojho súkromného Petra Pana a snáď dobrá priateľka..."Cítim v sebe anjela a telom stále šokujem ho na duchu..." C. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu