reklama

"A ty mi pošli svoje modré oči"

Malý týpek. Čierne krátke vlasy, bystré veľké oči s kráááásne dlhými mihalnicami a na čele jazvička. Malá Reginka z detského domova v Šamoríne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď nastúpila do nášho auta, všetko akosi zmenilo farbu a jas. Smiala sa tým typickým zvonivým smiechom. A vymýšľala a kecala...

Keď sme vystúpili, rozlúčila sa so mnou, dala mi dve letmé pusy a zahlásila:

"A ty mi pošli svoje modré oči..."

Smiala som sa.

"A to sa dá ako???"

"Ty už niečo vymyslíš." A už jej nebolo.

Musím povedať - odzbrojila ma.

Neskôr som sa dozvedela, že chodí do osobitnej školy. Škoda. Neviem síce, aký je na to dôvod, ale také bystré a dôvtipné dieťa som už dávno nestretla.

(Tak ti, Reginka, posielam aspoň svoje uznanie a keď niečo vymyslím, dám vedieť. Ty mi zase na oplátku pošli tvoje mihalnice...)

Marta Vitáriušová

Marta Vitáriušová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dcéra narodená v ten istý deň ako Jack Kerouac,sestra,z veľkej časti stále veľké dieťa,Wendy svojho súkromného Petra Pana a snáď dobrá priateľka..."Cítim v sebe anjela a telom stále šokujem ho na duchu..." C. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu