reklama

Ako sa moja mama s punkom zoznámila

Je ročník 58 a hudobná časť jej srdca kedysi patrila Karlovi Gottovi (ako sama hovorieva – odkedy má toľko detí s toľkými rôznymi ženami, prehodnotila svoj postoj aj k jeho spevu...). A tak pre ňu bola včerajšia relácia Pod lampou novým poznaním.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

O výraze jej tváre, keď začula prvé tóny skupiny Zóna A nebudem hovoriť – nevedela by som ho dostatočne opísať. Text piesne sa jej však páčil – vzhľadom na jej momentálnu škriepku s naším domácim miláčikom sa jej zdala pesnička o tom, ako sa Koňýk hrá na psíka hľadajúceho svoju paničku, symbolická a celkom sa na nej bavila. Potom sa ma spýtala, kto sú to zač. „Zóna A“ hovorím jej.„Zóna čo??“„Zóna A, mami...“„Júúj, pre mňa je to zóna nevedomosti...“ bola jej reakcia, ale napriek tomu sa zapozerala. Vypočula si ich rozprávanie o životnom štýle, o hudbe, o politike (pri tejto téme sa jej na tvári objavil nepatrný úsmev a mám taký pocit, že si tých pánov obľúbila ešte o čosi viac). Keď sa na obrazovke objavila tvár lídra Koňýka, hodila na mňa zhrozený pohľad:„Ako sa to volá? Kurník???“Potom sa ešte povyzvedala, prečo nemajú číra a keď zistila, že na hudobnej scéne sa Zóna A pohybuje už od 80.rokov, zalomila rukami a vyhlásila, že ako vidí, má ešte veľké medzery. Dala mi pusu na čelo a so slovami „Idem do Hladiny A“ šla si ľahnúť...

Marta Vitáriušová

Marta Vitáriušová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dcéra narodená v ten istý deň ako Jack Kerouac,sestra,z veľkej časti stále veľké dieťa,Wendy svojho súkromného Petra Pana a snáď dobrá priateľka..."Cítim v sebe anjela a telom stále šokujem ho na duchu..." C. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu