reklama

Trochu o filme, asi viac o láske

Zhruba pred rokom som stála pri jej hrobe. Áno, vnímala som písmená vryté do kameňa, vedela som, kto to je a prečo som na tom obrovskom cintoríne so zvláštnou atmosférou vyhľadala práve jej náhrobok. La Môme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Čo písať? Osobnosť, talent, tragický osud. To všetko tu už bolo aj bude. Pre mňa v podstate "len" ďalší človek žijúci a trpiaci láskou, pre lásku, kvôli láske. V akejkoľvek podobe...K rodine, k deťom, k mužovi či žene, k umeniu. Láskou žijeme, vďaka láske sme. Každý jeden z nás. Preto plačem, keď to píšem. Lebo milujem a trápim sa zároveň. Preto ležím oblečená v jeho veciach, aj keď tá vôňa už dávno vyprchala.

Edith Piaf je pre mňa neznáma. Viem, kto to je a prečo som vtedy na tom obrovskom cintoríne so zváštnou atmosférou vyhľadala práve jej náhrobok. Nepoznám jej hĺbku, no ten film mi niečo predsa odhalil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skončil tichom. Aj tým bol pre mňa výnimočným.

Len nič neľutuj... 

Marta Vitáriušová

Marta Vitáriušová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dcéra narodená v ten istý deň ako Jack Kerouac,sestra,z veľkej časti stále veľké dieťa,Wendy svojho súkromného Petra Pana a snáď dobrá priateľka..."Cítim v sebe anjela a telom stále šokujem ho na duchu..." C. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu